Geen producten (0)

 

Hoe shop ik bij Katisha Fashion?

Het bestelproces is heel simpel! Kies jouw favoriete musthave, kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op "in winkelwagen"  je krijgt nu een pop-up in beeld waar je kunt kiezen voor "verder winkelen"  of "naar winkelwagen". Klik op  "verder winkelen" om nog leuke items te shoppen of "naar winkelwagen" om je bestelling af te ronden, hier zie je gelijk het overzicht van je winkelwagen. Hier kun je wijzigingen doorvoeren, de verzendmethode en betaalmethode kiezen.
 

Hoe reken ik af?

Klik op "Uw winkelwagen" rechtsboven en je bent in het overzicht van je winkelwagen. Je kan hier direct kiezen voor de verzendmethode en de betaalmethode. Heb je een kortingscode vul deze dan ook hier in. Klik vervolgens op  'Klantgegevens' , dan kom je op de pagina waar je jouw gegevens kan invullen. Vul deze volledig correct in want de bestelling wordt bezorgd op het aangegeven adres. Wil je een ander afleveradres gebruiken omdat je b.v niet thuis bent of iemand wilt verrassen?  Dan vink je 'dit adres is gelijk aan het adres ' uit en vul je hier de overige gegevens in.

Het afrekenen gebeurt pas nadat je al deze gegevens compleet hebt ingevuld. Vervolgens kun je kiezen voor een betaalmethode en zal je hier stap voor stap veilig kunnen betalen. Voordat je daadwerkelijk betaald, krijg je altijd eerst een overzicht met je orderbevestiging. Is de betaling afgerond? Dan krijg je hier een bevestigingsmail van. Geen bevestigingsmail ontvangen? Het gebeurd ook wel eens dat onze mailing in de spammap terecht komt of dat je een typefout hebt gemaakt bij het invullen van jouw mailadres. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Betaalmethodes:

  • IDeal (ideaal om direct uw betaling via uw eigen vertrouwde bank te kunnen voldoen)
  • Creditcard: Visa, Mastercard, Maestro
  • Sofort Banking

Wat kost de verzending?

Verzendkosten bedragen voor iedere bestelling € 5,95 binnen Nederland. Bij een besteding vanaf € 100,00 betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten € 10,00. Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je altijd binnen enkele seconden een definitieve bevestiging per e-mail. Op deze bevestiging staat het totaalbedrag van jouw bestelling inclusief verzendkosten en verdere betalingsgegevens. Geen bevestigingsmail ontvangen? Het gebeurd ook wel eens dat onze mailing in de spammap terecht komt, of dat je een typefout hebt gemaakt bij het invullen van jouw mailadres.

Is het mogelijk via de webshop aankopen te doen en deze op te halen in de winkel?

Ja, het is mogelijk om een product online te bestellen en deze op te halen in de winkel. Je kiest dan in je winkelwagen bij de verzendmethode "afhalen in de winkel". Je onvangt zodra de bestelling voor je klaarligt een ophaalbevestiging. Vergeet niet de aankoopbon mee te nemen!

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Mocht het nou zo zijn dat je een product in je winkelwagen hebt staan dat je toch niet wilt bestellen, dan verwijder je deze heel makkelijk door naar "uw winkelwagen" te gaan en vervolgens op de prullebak achter het product te klikken. Zo wordt deze weggehaald.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar zo snel mogelijk alle bestellingen te verwerken en te versturen, doorgaans binnen 2 werkdagen. Maandags is onze fysieke winkel gesloten dus zullen er ook geen zendingen plaatsvinden. Bestellingen die op dinsdag t/m vrijdag voor 15:00 uur en op zaterdag voor 12:00 uur betaald zijn worden doorgaans op dezelfde dag verzonden. In het algemeen streven wij ernaar dat jij jouw bestelling op de eerstvolgende werkdag in huis hebt. Wij versturen via PostNL, mocht er een vertraging zijn via PostNL zijn wij niet aansprakelijk hiervoor.

Is een account aanmaken verplicht?

Je hoeft geen account te hebben om te kunnen shoppen op Katisha Fashion. Makkelijk is dit natuurlijk wel voor een volgende keer shoppen, want dan hoef je niet opnieuw je gegevens in te voeren. Ook kun je met een account een handig overzichtje bijhouden van je bestellingen, dus de keus is geheel aan jou of je dit wilt of niet.
Wij hebben voor jou de handige stappen uitgelegd op de pagina Bestellen & Betalen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is afgerond?
Je zult een bevestiging ontvangen zodra jouw bestelling binnen is. Ook van je online betaling krijg je een bevestiging. Jouw bestelling krijgt een unieke ordercode (#kenmerk) waarmee je altijd bij ons terecht kunt voor specifieke vragen over je bestelling.

Hoe stuur ik een product retour en wat zijn de kosten?

Omdat wij eerlijke en lage prijzen hanteren dien je zelf de verzendkosten voor het retourneren voor jouw rekening te nemen. Kijk voor alle informatie over het retourneren van een product op onze speciale pagina
Retourneren

Wanneer en hoe betaalt Katisha Fashion de geretourneerde producten terug?

Katisha Fashion betaalt uiterlijk binnen 7 werkdagen nadat wij het geretourneerde in goede staat hebben ontvangen het aankoopbedrag van de betreffende artikelen terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee jij de bestelling hebt betaald. De retourkosten zijn echter wel voor rekening van de klant.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dat kan alleen op het moment dat jouw bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via onze info@katisha-fashion.nl en gebruik een titel zoals 'bestelling annuleren' zodat wij er snel bij kunnen zijn. Al onze contactgegevens vind je op onze contact pagina.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan! Het kan natuurlijk zijn dat je iemand wilt verrassen of dat jezelf weing thuis bent vanwege je drukke baan. Wanneer je de bestelling afrond, kan je het vinkje voor 'Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres' uitvinken. Hier vul je dus je andere adres in en zal je jouw bestelling hier ontvangen. Ook kun je kiezen voor verschillende verzendopties van PostNL.

Wat moet ik doen bij een klacht over een bestelling?

Je mag van Katisha Fashion een goed product verwachten, hier wordt ook goed op gecontroleerd alvorens we het verzenden. Wanneer wij jou per ongeluk toch een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd, maak dit dan binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling kenbaar via mail: info@katisha-fashion.nl

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

E-mail: info@katisha-fashion.nl Voor meer contactgegevens, kijk op onze Contact pagina.

Waar kan ik mijn retourzending naartoe sturen?
Kijk of jouw artikel in aanmerking komt voor retourneren op de "retourneren" pagina

Is er ook een Katisha Fashion winkel?

Jazeker! Wanneer je liever op een andere manier shopt, dan kan je onze Katisha Fashion winkel in Enschede ( glanerbrug) bezoeken. Hier kan je de kleding bekijken, voelen, passen en ook kopen. Afrekenen in de winkel kan op verschillende manieren: je kan pinnen of contant betalen. Kom gezellig binnen want bij ons kun je op je eigen gemak onze collectie bewonderen en passen en staan we voor je klaar als je hulp nodig hebt. Bij ons kun je ook gratis parkeren dus je hebt alle tijd zonder hoge parkeerkosten.

Meer over de winkel kan je hier lezen: Winkel in Enschede

Kan ik ook retourneren in de winkel?

Je kunt je artikel in de winkel gratis ruilen of retourneren. Bovendien kun je de artikelen ook naar de webshop per post retourneren (niet ruilen).

Afgeprijsde artikelen mogen niet geretourneerd worden.

Kan ik een artikel omruilen voor een ander artikel?

Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het te vervangen artikel retourneren en het gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling wel te betalen, want wij kunnen de bestellingen helaas niet met elkaar verrekenen.

Wat moet ik weten over acties/korting/aanbiedingen/sale-periodes?

Voor een bestelling geldt altijd de prijs die op het moment van bestelling word vermeld. Je hebt geen recht op teruggave van het prijsverschil als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

Wat moet ik weten over garanties?

Het kan zijn dat een product bij bijvoorbeeld het dragen een gebrek vertoont, neem hierover zo spoedig mogelijk contact over op met ons. Wij geven maximaal 14 dagen garantie na ontvangst!
Wij bieden geen garantie op :
-oneigenlijk gebruik van een product (waardoor het product kapot is gegaan) , gewassen kleding, applicaties op kleding (b.v opdrukken, studs, steentjes, kettingen, franjes, pailletten), ritsen, knopen, ondermode, sieraden, pillen (pluizen van kleding), slijtage, verkeerd wassen, strijken of drogen van kleding, vlekken door parfum of deodorant, 2 kleurige producten en afgeprijsde artikelen.

Op alle schoenen en tassen geven wij 14 dagen garantie op stiksels. Geen garantie op slijtage, ritsen, knopen of enig soort sluitingen, je dient bij ontvangst zelf te controleren of alles werkt zoals het moet werken . Geen garantie op sierapplicaties ( b.v ritsen, kettingen, glitter, enz), hengsels en gebruikerssporen of beschadigingen door gebruik. Alvorens wij verzenden controleren wij hier consequent op en dien je bij ontvangst zelf te controleren of er beschadigingen zijn en dien je binnen 24 uur aan ons te melden. Klachten na 24 uur worden niet in behandeling genomen.
Tenzij anders vermeld, zijn op al onze leveringen het Nederlands recht en de verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden van toepassing.

De garantiebepalingen zijn gebaseerd op normaal gebruik. Gebruik je een product niet op de normale manier en zorgt dit ervoor dat het product kapot gaat, dan heb je geen recht op garantie. Je hebt wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie.
Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.